במות הרמה

במת הרמה חשמלית

במות הרמה הן חלק בלתי נפרד ממגוון הפתרונות לעבודה בגובה. הן נקראות לעיתים גם משטחי הרמה, או מתקני הרמה ומספקות מענה בטיחותי, נוח ויעיל בעיקר להנפה של עובדים לעבודה בגובה, לענפים רבים בתעשייה, מסחר, בנייה, ניקיון, חקלאות, שיפוצים, תחזוקה, תקשורת, חשמל ועוד.

במאמר הבא ריכזנו עבורכם את כל המידע בנוגע לבמת הרמה חשמלית. הן מאפשרות ביצוע עבודות שונות המצריכות הרמה של עובדים עם ציוד עבודה, חומרים וכלים, הן מגיעות לגבהים שונים, מסוגלות להרים משקלים שונים וגם יכולת התנועה שלהן בשטח משתנה בהתאם לסוג הבמה. ניתן למצוא במות הרמה עם מנוע דיזל ובמות הרמה חשמליות. הפעם נעסוק בפירוט בבמות הרמה חשמליות על המגוון שלהן.

 

במת הרמה חשמלית – היבט כללי

במות הרמה חשמליות שונות מבמות הרמה עם מנוע דיזל בכמה מאפיינים עיקריים:

  • פועלות על מנוע חשמלי
  • שקטות בהשוואה למנוע דיזל
  • נוחות להפעלה, בין היתר כי אין צורך לתדלק
  • עובדות על תוואי שטח ישר וקשיח, בניגוד לבמות מנוע דיזל, המאפשרות עבודה גם בשטח חיצוני לא סלול ולכן מתאימות גם לאתרי בנייה ושטחים חקלאיים
  • מתאימות לעבודה במפעלים, אולמות תצוגה, ברחוב סלול, מחסנים לוגיסטיים ועוד

במות הרמה מפרקיות 4X4

מה היה לפני במות הרמה חשמליות?

אבל אולי מעבר לרשימת היתרונות הזו, כדאי להבין מה היה לפני במות הרמה חשמליות? לפני המצאת במות הרמה חשמליות, שינוע מוצרים היה נתון תחת אחריות העובדים. הם נאלצו פעמים רבות להשתמש בכוח הגוף כדי לשנע מוצרים, ציוד וחלקים ממקום למקום, להעלות אותם לגובה ואף להעביר אותם ללקוחות.

 

טכנולוגיית במות הרמה חשמליות

טכנולוגיית במות הרמה חשמליות שינתה את כללי המשחק וכיום, ניתן לבצע את תהליכי השינוע וההרמה גם ללא מגע יד אדם.

העובדים לא צריכים להתמודד עם המשימות המורכבות הללו בכוחות עצמם, כי יש להם ציוד טכנולוגי מתקדם אשר עושה עבורם את העבודה הקשה.

 

יעילות מקסימלית

למעשה, כיום ניתן להעלות לגובה את העובדים, את הציוד ואת הסחורה, בלחיצת כפתור אחת.

כך אפשר לשנע ציוד במחסנים לוגיסטיים, לארן אולמות תצוגה, להרים עובדים לצרכי תחזוקה, בניה ושיפוץ, תוך שימוש מינימלי בכוח אדם, תוך יעילות מרבית של העבודה, מהירות, נוחות ובטיחות.

 

במות הרמה חשמליות

למרות הייחודיות של במות הרמה חשמליות לעומת במות הרמה הפועלות על מנוע דיזל, אפשר למצוא סוגים שונים של במות הרמה חשמליות, מתאימות לסוגים שונים של צרכים. אלה מאפשרות רמות שונות של גמישות, מגיעות לגבהים שונים, ונושאות משקלים שונים.

 

חשוב להכיר!

חלקן מתאימות יותר לעבודה בגובה, המצריכה עקיפת מכשולים ואילו חלקן מסוגלות לנוע רק בקו אנכי, כלפי מעלה.

כך למשל, במות הרמה מפרקיות מנוע חשמלי מאפשרות תנועה גמישה יותר של הזרוע ולכן גם מאפשרות עקיפה של מכשולים בדרך לנקודת העבודה ואילו במות מספריים למשל, נעות בקו אנכי כלפי מעלה ולכן מתאימות למקרים בהם נדרשת הגעה לנקודת עבודה הנמצאת ישירות מעל גוף הבמה עצמו.

 

במת מספריים חשמלית

במת הרמה מספריים מתאימה לעבודה בקרבת קירות ישרים ומבנים אשר אינם מאפשרים תנועה גמישה, אך גם למקרים בהם אין צורך בתנועה גמישה, שכן אין צורך לעקוף מכשולים בדרך לנקודת העבודה. במות הרמה מספריים אלה נחשבות נפוצות ביותר גם במקרים בהם נדרשת עבודה על גבי שטח ישר וקשיח.

 

אופן ההתרוממות

הן מתרוממות בצורה אנכית, בעזרת מנגנון של תומכות בצורת איקס, המאפשר עלייה יציבה במיוחד. במות הרמה מספריים חשמליות יכולות גם לשאת משקלים גדולים במיוחד בזכות המבנה הייחודי שלהן.

 

במות הרמה מפרקיות מנוע חשמלי

במת הרמה מפרקית עם מנוע חשמלי מתאימה למגוון רחב של יישומים, אשר מצריכים עקיפת מכשולים בדרך לנקודת העבודה בגובה. בין היתר, נהוג להשתמש בבמות הרמה מפרקיות מנוע חשמלי לצורך התקנת מזגנים, שיפוץ מבנים מקורים, הרמת סחורות במחסנים לוגיסטיים ועוד.

 

היתרונות

רמה גבוהה של גמישות ויכולת עקיפת מכשולים של במות הרמה מפרקיות, הופכות אותן מתאימות מאוד ליישומים מורכבים, המצריכים מידה רבה של פונקציונליות.

 

תחזוקה שוטפת ומקצועית

לצד כל היתרונות של במת הרמה מפרקית מנוע חשמלי, חשוב להזכיר כי פעולה חלקה, בטוחה ונוחה של הבמה מתאפשרת רק הודות לתחזוקה שוטפת ומקצועית, עבור במות להשכרה ובחירה של במות איכותיות, מיצרנים בעלי שם, למי שמבקש לקנות במות כאלה.

משום כך חשוב להקפיד על עבודה מול חברה מקצועית, איכותית, שמספקת שירות ללא פשרות ולוקחת אחריות מלאה על רמת התפקוד של הבמה.

 

במת הרמה חשמלית ניידת

במת הרמה חשמלית ניידת מאפשרת לעובדים לחסוך באופן משמעותי בזמני עבודה ואף לפעול ביעילות מרבית. בזכות הניידות של הבמה, העובדים לא חייבים לרדת ממנה ולעלות אליה שוב כל פעם מחדש, שכן הבמה נעה בבטחה גם כאשר העובדים נמצאים עליה.

 

היתרון

כך הם יכולים לעבור ממקום למקום ולהמשיך לעבוד, בלי לפגוע בשגרת העבודה. מלבד החיסכון המשמעותי בזמני עבודה, במת הרמה חשמלית ניידת מספקת פתרון בטיחותי, נוח ויעיל לעבודה בגובה, שכן קל להפעיל אותה, נוח לשהות עליה ולעבוד מתוכה.

 

במות הרמה מספריים חשמליות

במות הרמה מספריים חשמליות של חברת ליפטר מסוגלות להגיע לגבהים של עד 12 מטר. במות אלה נעות בקו אנכי כלפי מעלה, על גבי תומכות בצורת X ולכן נחשבות בטוחות ויציבות מאוד. בנוסף, אופן הפעולה הפשוט של במה זו הופכת אותה לבמת הרמה ותיקה מאוד בשוק, אשר משמשת את העובדים בגובה כבר עשרות שנים.

 

במות הרמה מבוקשות

ניתן להוסיף את העובדה כי למרות שקיימים סוגים רבים של במות הרמה, במות מספריים חשמליות הן עדיין בין המבוקשות והנפוצות ביותר, בזכות אופן הפעולה הפשוט והיציב שלהן, אך גם בזכות הפונקציונליות הרבה שלהן.

לבסוף, עובדת היותן במות הרמה ותיקות מאוד בהשואה לסוגים אחרים של במות הרמה, אפשרה למתכננים ומפתחים ברחבי העולם לשפר ולשכלל במות הרמה אלה, עד לרמה גבוהה מאוד של מקצועיות ויעילות.

 

למצות במהירות את תהליכי העבודה

אתם יכולים לרכוש במת הרמה חשמלית, או להשכיר במת הרמה חשמלית – לפי הצורך ולפי היכולת של העסק שלכם. ליפטר מספקת את שני הפתרונות הללו ברמה גבוהה במיוחד, תוך הקפדה על איכות המתקנים, תחזוקה נאותה ועבודה מול יצרנים מהשורה הראשונה בעולם.

 

שימוש בבמות הרמה חשמליות

אבל בכל מקרה, שימוש בבמות הרמה חשמליות מאפשר לכם לפנות זמן עבודה למטלות נוספות של העסק, להקל על המשימות השונות, המורכבות הכרוכות בעבודה בגובה על ידי שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים וכך למצות במהירות תהליכי עבודה, אשר באופן רגיל גוזלים הרבה יותר זמן ואף מצריכים שימוש בכוח אדם רב יותר.

 

איך בוחרים במות הרמה חשמליות?

כאמור, במות הרמה חשמליות מיוצרות במגוון סוגים ודגמים.

כאשר אתם מחפשים במת הרמה חשמלית לעבודה בגובה, חשוב למנות כמה שיקולים עיקריים, אשר יעזרו לכם בבחירה נכונה:

 

  • גובה דרוש להגעה לנקודת העבודה
  • משקל הרמה נחוץ
  • סוג הקרקע עליה תנוע הבמה
  • סוג העבודה שיש לבצע בגובה
  • גודל השטח
  • מקום אחסון לבמה מחוץ לשעות העבודה
במת הרמה חשמלית
במת הרמה חשמלית

 

לסיכום

אלה חלק מהשיקולים המשפיעים על בחירת במת הרמה מתאימה לצרכים שלכם.

לצורך בחירה ממוקדת, מקצועית ועניינית, אנחנו בחברת ליפטר מעמידים לרשותכם את המומחים בעלי הניסיון של החברה, אשר יועצים ללקוחות החברה בבחירה נכונה של במת הרמה מתאימה, לפי כל השיקולים הנזכרים למעלה ולפי שיקולים נוספים, לפי צורך.

לבחירה אופטימלית, יעילה ומקצועית של במת הרמה חשמלית – צרו קשר עוד היום עם הצוות המקצועי של ליפטר!

במת הרמה חשמלית פועלת כולה על חשמל ומאפשרת לבצע איתה פעולות בלחיצת כפתור אחת, פעולות אשר בעבר היו דורשות כוח רב מהמשתמשים בה.

כמובן שכן! סוג מסוים של במות הרמה חשמליות היא הבמה הניידת אשר מאפשרת לנוע איתה בעוד העובד נמצא עליה. כמובן שתכונה זאת של הבמה החשמלית הניידת מעלה את היעילות של העובדים בצורה משמעותית.

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?