במות הרמה

מתקני הרמה ניידים

אודות מתקני הרמה ניידים

עבודה בגובה דורשת לא אחת יכולת לשנע את מתקן ההרמה ממקום למקום. חברת ליפטר בע"מ מייבאת ומשווקת מבחר מתקדם ואיכותי של מתקני הרמה ניידים מסוגים שונים, בין אם מתקן הרמה חשמלי מספריים או מתקני הרמה זרוע חשמליים או דיזל. ממבחר זה כל אחד יכול לאתר מתקני הרמה מתאימים לצרכיו ולקבלם במחיר כדאי, אחריות מקיפה ושירות מקצועי.

 

מה זה מתקני הרמה ניידים?

מתקני הרמה ניידים הינם מתקנים ייעודיים לעבודה ניידת בגובה, בגבהים משתנים, המוצעים עם סוגים שונים של מנגנונים ומקורות אנרגיה. כך למשל ניתן למצוא מתקן הרמה חשמלי עם מנגנון מספריים או מנגנון זרוע, או מתקן הרמה זרוע עם מנוע דיזל. כמו כן ישנם מתקנים שמתאימים לעבודות חוץ גם בתנאי שטח מאתגרים, ואחרים המתאימים יותר לעבודה על משטחים ישרים וקשיחים ולעבודות פנים.

הצורך במתקני הרמה ניידים

גורמים רבים במשק נדרשים במתקני הרמה ניידים כפי שחברתנו מוכרת או משכירה. כך למשל, הצורך בהרמת ושינוע צוותי עבודה וציוד כבד לגובה נדרש לעבודה במפעלים ומחסנים לוגיסטיים, במספנות, לעבודות מיזוג אוויר, עבודות ניקוי חלונות ומבנים בגובה. כמו כן מתקן הרמה שניתן לניידו חיוני עבור עבודות בניה ושיפוץ, עבודות חקלאות, גננות וגיזום, התקנת תשתיות, התקנת גופי תאורה, תיקונים טכניים ועוד.

מתקני הרמה ניידים
מתקני הרמה ניידים

 

שיקולים בבחירת מתקן הרמה

בבואכם להזמין מתקני הרמה עומד לרשותכם צוות החברה שיסייע בבחירת מתקן מתאים. בעת בחירת מתקן הרמה יש לבחון את אופי העבודות, היכן הן יבוצעו – באם בחוץ או בפנים, ותנאי השטח שעימם המתקן יידרש להתמודד. לדוגמא, בעבודות חוץ יש להבין אם המתקן יעבוד על פני משטח ישר וקשיח או יידרש להתמודד עם שיפועים ומכשולים כמו מדרגות או מדרכות, ואילו בחללים פנימיים יש לוודא כי מידות המתקן מאפשרות לו לעבור בפתחים ומעברים שבשטח העבודה.

מעבר לכך יש לבחון את הגובה אליו יידרש המתקן להגיע, משקל המטען שיועמס עליו וסוג המטען, בין אם בני אדם, חומרי גלם, ציוד, כלי עבודה וכו'. גם להגדרות תקציב יש כמובן משקל בבחירת מתקן הרמה וכן אם מדובר במתקן להשכרה לשימוש זמני, או מתקן לרכישה לשימוש קבוע וממושך.  

הזמנת מתקני הרמה ניידים

להזמנת מתקני הרמה ניידים, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת ליפטר בע"מ

מתקני הרמה ניידים ייעודיים לעבודה בגובה רב, אך בשונה משאר מתקני ההרמה, מתקני הרמה ניידים מאפשרים לעובד הנמצא עליהם לנוע ממקום למשנהו מבלי לרדת מהמתקן ולהזיז אותו בכוחות עצמו, זאת כמובן נותן חופש פעולה רחב יותר ומביא לעבודה פשוטה יותר.

בחירת מתקן הרמה נייד מתוך המגוון המוצע צריך להיעשות במחשבה עמוקה תוך הבנה שמדובר במכשיר שצריך להיות איכותי ומקצועי לאור העובדה כי הוא סוחב אנשים בגובה רב ועל כן, חייב להיות הכי בטיחותי ועם זאת מותאם לעבודה הנדרשת.

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?