במות הרמה

במת הרמה קריות

אזור הקריות מתפתח וגדל בקצב מואץ ועם השנים הוא הפך להיות אחד האזורים המרכזיים בארץ. פרויקטים רבים בתחום הבנייה והתכנון העירוני קמים בהדרגה ומפעלי תעשייה ובתי מסחר הפכו להיות חלק דומיננטי ומשמעותי מהנוף העירוני. בכל אזור מתפתח ישנם עבודות הנעשות בגבהים שונים המצריכים ציוד מקצועי נדרש לשם ביצוע העבודה. בכל מפעל או אזור תעשייה יש צורך בשינוע מהיר ויעיל של סחורה ממקום למקום תוך חיסכון בזמן ובכוח אדם. פרויקטים של גינון עירוני זקוקים גם הם למתקני הרמה לשם תפעול שוטף של הטיפול והטיפוח של הגינות הציבוריות. ניקיון של בתים דורש לפעמים עבודה בגובה רב המצריך ציוד מותאם לביצוע המשימה. בכל המקרים הללו ובעוד מקרים רבים נוספים אתם זקוקים במת הרמה קריות לשם תפעול נכון של בית העסק.

באמצעות מערכות הרמה מתקדמות תוכלו לבצע בקלות כל פעולה כולל פריקה והעלאה של משא ופעולות הנצרכות לעבודה מקצועית. אם איש מקצוע צריך לטפל בבעיה הקשורה לתאורה באמצעות במת הרמה ניידת המותאמת לצרכי העבודה הוא יוכל לעשות זאת בקלות ובעיקר בבטיחות.

חברת ליפטר שמה לעצמה למטרה לעבוד בצורה בטוחה ולתת לכם שירות מתקדם בתחום במות ההרמה במחירים שווים לכל נפש. אנחנו יבואנים של כל מתקני ההרמה הנדרשים כולל במות הרמה והשירות שלנו הוא מקצועי ביותר. אנחנו מספקים עבור הלקוחות שלנו מוצרים טכנולוגים מתקדמים עם מגוון אפשרויות רחב מבחינת הגודל והפרמטרים הטכניים הנדרשים עבור המשימה.

יש לנו שירות מיוחד של יעוץ והכוונה בשביל לעזור לכל לקוח שלנו לבחור נכון. אנחנו משכירים ומוכרים ציוד עבור בתי עסק ומפעלים ויש לנו ניסיון רב עם לקוחות מרוצים. אם אתם מחפשים שירות איכותי ומהיר ובעיקר בטיחותי ויעיל של במת הרמה קריות אנחנו בהחלט הכתובת הנכונה.

 

מערכות הרמה

תחום המערכות המותאמות לצורך נשיאת משא לגובה הולך ומתפתח מבחינה טכנולוגית. כיום בעולם התעשייתי המודרני ישנו צורך משמעותי לייעל את העבודה ולחסוך בעלויות. הטכנולוגיה מאפשרת לנו לעשות זאת באופן פשוט ללא השקעה מרובה מצידנו מבחינת התקציב וכוח האדם הנדרש לשם כך.

אחד מהמערכות המתקדמות שלנו עגלות הרמה הידראוליות משקפת באופן מבוהק את השינוי המשמעותי שעבר על התחום. עגלות הרמה הידראוליות מתאימות להרמת משטחים והיא מגיעה עם מזלגות ארוכים או קצרים בהתאם למשקל המשא. עגלת משטחים הידראולית יכולה להרים משא של עד 5000 ק"ג.

במות הרמה מפרקיות 4X4

במת הרמה קריות
במת הרמה קריות

 

חברת ליפטר השכרה ומכירה של במת הרמה קריות

במת הרמה ניידת היא פתרון מעולה עבור עבודה בגובה. אם אתם צריכם שירות מקצועי ואישי של במת הרמה קריות צרו עימנו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם. השירות שלנו באזור הצפון מכיל את כל פתרונות ההרמה הנדרשים עבור מפעלים, בתי עסק, עבור עונת הקטיף או כל צורך אחר. יש לנו ציוד טכנולוגי מתקדם מ2017 עם כל האביזרים הנלווים.

אצלנו בליפטר אפשר לקבל שירות אישי וכחלק ממנו ייעוץ בנוגע לאילו במות או מתקני הרמה נוספים הכי יתאימו לסוג העבודה שתרצו לבצע לפי המאפיינים הכי קטנים שלה.

במות הרמה מתאימות למגוון רחב מאוד של עבודות שנעשות בגובה כדוגמת גיזום עצים גבוהים, ניקיון של בתים בגובה רב ועוד…

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?